Reklama outdoorowa – warianty, formy oraz nośniki reklamy

Obecnie istnieje dużo nośników outdoorowej reklamy, dzięki którym możemy dotrzeć do odbiorcy finalnego, zatem konsumenta.
rodzaje reklamy outdoorowej muszą być dopasowane do punktu, w jakim się znajdują tak, aby były jak najbardziej wyraziste i widoczne.

Nośnik reklamy (foliograf.pl/) zewnętrznej, który spełnia w pełni owe przesłanki to tablice ledowe. Reklama outdoorowa w tej postaci ceniona jest przede wszystkim za gigantyczną ilość odbiorców, wynikającą z położenia tablic LED w miejscach użyteczności publicznej takich jak galerie i centra handlowe i instytucje. Nie bez znaczenia jest też dobra widzialność owej odmiany reklamy o wszelkiej godzinie i z bardzo znacznej odległości. Nie wszelkie nośniki reklamy zewnętrznej dają tak ogromną swobodę w wyborze zawartości oraz strategii przekazania informacji. Rodzaje reklamy (jeszcze więcej), jakie można na nich umieścić to między innymi reklama tekstowa czy graficzna.
aplikacje na telefon
Prezentując rodzaje i formy reklamy zewnętrznej nie możemy nie wspomnieć o tzw. telebimach. Ta odmiana reklamy zewnętrznej jest uniwersalnym nośnikiem, zrealizowanym na matrycy z diod LED, co czyni obraz na nich pokazywany czytelnym. Jednakże lokowanie ich w punktach największego natężenia ruchu automobilowego lub pieszego, takich jak krzyżówki ulic potrafią powodować oślepianie w godzinach nocnych oraz wieczornych jak też odwodzić uwagę od tego, co się dzieje wokół.

Nie da się jednakże ukryć, iż to jedna z ciekawszych rodzai reklamy outdoorowej dająca wprost nieograniczone możliwości, co do treści przedstawianych reklam. Również banery są nadal niezwykle skuteczną formą reklamy zewnętrznej.