Programy lojalnościowe – rozwiń swoją firmę

Światowy biznes kieruje się na swój sposób. Aby odnosić sukcesy, trzeba nauczyć się, w jaki sposób działać. W każdym interesie chodzi tak naprawdę o to, by robić na nim miliony. Dlatego należy wszystkimi możliwymi drogami docierać do nowych klientów. To właśnie oni są naszą przyszłością.

Mocne wejście Twojej firmy

Autor: www.sxc.hu
Źródło: www.sxc.hu
Niezwykle istotne jest, by nieustannie śledzić zmieniające się trendy w branży oraz szybko działać. Jest mnóstwo metod na to, aby przyciągnąć klienta. Ale jeszcze istotniejsze jest to, by w jakiś sposób go utrzymać. A to nie zawsze się udaje. Na szczęście, specjaliści stworzyli marketing relacji (czytaj więcej), zagadnienie, które od lat działa w handlu.

Marketing relacji polega na zawiązywaniu i utrwalaniu stałych relacji z nabywcą. Z tym, że nie chodzi tutaj o miłych asystentów sprzedaży, którzy zabawiają nas ciekawą konwersacją, mając nadzieję, że kolejnym razem wpadniemy znów na luźną pogawędkę, a korzystając z okazji kupujemy sobie coś nowego. Ten typ marketingu skupia się bardziej na usługach, które oferujemy klientom. Na bazie tego doświadczenia narodził się program lojalnościowy (http://www.programylojalnosciowe.pl/).

Jest to kolejna z prób utrzymania klienta na dłużej. Jeżeli się nad tym chwilę zastanowimy, to niemalże każda sieć marketów wdrożyła dokładnie coś takiego. A gdy zajrzymy do naszego portfela, zobaczymy, że mamy w nim co najmniej kilka kart stałego klienta. To właśnie przykład takiego działania. Otrzymując taką kartę, od razu jesteśmy informowani, że dowolny zakup to jakiś konkretny bonus- punkt, bądź jeszcze jedna obniżka. W ten sposób dostajemy sygnał, że kupując w tym miejscu można oszczędzić. Planujemy przychodzić tutaj, gdyż to się nam opłaca. Rzecz jasna, to się stanie w dalekiej przyszłości, gdyż te zniżki musimy wcześniej uciułać, ale perspektywa jest godna uwagi.

Marketing relacyjny oraz wszystkie programy lojalnościowe odnoszą sukces na całym świecie. Nie ma w tym nic dziwnego. Klienci lubią być kuszeni. A jeżeli można na tym rzeczywiście skorzystać, to dlaczego nie. Jeszcze jedna karta w naszym portfelu nam nie zaszkodzi.